מיומנה של מטפלת

חסמו לי את הווטסאפ אבל לא נורא

תמונה של ענת גופשטיין

ענת גופשטיין

פסיכותרפיסטית ומנחת הורים

לפני כמה שנים כשסגרו לבנצי את הפייסבוק, אמרנו, “היום זה אנחנו, מחר זה אתם”. והיום כולם מבינים שפייסבוק נלחמת באנשי ימין.

“הֵם לֹא יִשְׁבְּרוּ אוֹתָנוּ אָנוּ גַּם לֹא נָכֹף הַגַּב, כָּל עוֹד זוֹ הָרוּחַ בָּנוּ וְכָל עוֹד פּוֹעֵם הַצַּו…”, ועכשיו סגרו לי את הווטסאפ ולבנצי בעלי, ולאילה בן גביר ולעוד 50 פעילי “עוצמה”.
לפני כמה שנים כשסגרו לבנצי את הפייסבוק, אמרנו, “היום זה אנחנו, מחר זה אתם”. והיום כולם מבינים שפייסבוק נלחמת באנשי ימין. אנשי השמאל במערכת אכיפת החוק ומחוצה לה שמו להם למטרה לרדוף את אנשי “עוצמה” ו”ארגון להב”ה” רדיפה אובססיבית, רדיפה שבה הכול מותר, אין גבולות, אין מעצורים, הכל מותר.
כגודל הרפיסות שהם מגלים מול האויבים, כך גודל האכזריות שהם מגלים כלפי יהודים. אותם שמאלנים שמדברים על זכויות אזרח, חירות ושוויון, התגלו כסותמי פיות עם ערכים “דמוקרטיים” של אירן, סוריה וצפון קוריאה.
 את ארגון להב”ה הקמנו לאחר שנדרשנו לעזוב את עבודתנו במעון לבנות במצוקה מפני שאנחנו “מוציאים בנות מכפרים”- אמרו בוועדת הכנסת, ומעז יצא מתוק. אנחנו מצליחים לעזור ליהודים וזה כואב להם. אלפי פניות ללהב”ה מגלות עד כמה מערכת אכיפת החוק בישראל פוליטית ומאפשרת פגיעה ביהודים. הם מנסים לצייר את הזוגיות המעורבת כלגיטימית תוך כדי התעלמות מוחלטת מאלימות ומצוקה.
הורים רבים פונים לארגון להב”ה לעזרה. הם יודעים שממערכת אכיפת החוק במדינת ישראל לא תבוא הישועה. ואנחנו נאבק עד הסוף. ברוך ה’ אנחנו מצליחים לעזור להרבה יהודים לשוב ליהדות. אנו מצליחים לעזור לנשים שספגו אלימות קשה ולא קיבלו מענה מהמדינה. מה שנותן לנו את הכוח להילחם ולהצליח לעזור להרבה יהודים, זו המלחמה נגדנו שרק העצימה את הכוחות שלנו ואת האמונה בצדקת הדרך.
ההוכחה שרדיפה פוליטית היא לא יעילה, הוא ח”כ איתמר בן גביר. איתמר, שכן יקר, הפך לעורך דין מוצלח בעקבות רדיפה של טליה ששון ושי ניצן שהגישו נגדו 45 כתבי אישום מופרכים. כיום, על אפם ועל חמתם, הוא מכהן בבית הנבחרים של מדינת ישראל.
שלטונות טוטליטריים נפלו כמו מגדל קלפים. רדיפה ללא גבולות ללא מעצורים לא תעצור אותנו, “ככל שיענו אותו כן ירבה וכן יפרוץ”. 

שתפו