מבוא
האינטרנט מהווה כיום את המאגר הגדול ביותר לחופש המידע עבור כלל המשתמשים, ומשתמשים בעלי מוגבלויות בפרט. ככזה, אנו שמים חשיבות רבה במתן אפשרות שווה לאנשים עם מוגבלות לשימוש במידע המוצג באתר, ולאפשר חווית גלישה טובה יותר.
אנו שואפים להבטיח כי השירותים הדיגיטליים יהיו נגישים לאנשים עם מוגבלויות, ועל כן הושקעו משאבים רבים להקל את השימוש באתר עבור אנשים עם מוגבלויות, ככל האפשר, מתוך אמונה כי לכל אדם מגיעה הזכות לחיות בשוויון, כבוד, נוחות ועצמאות.
כדי לממש הבטחה זו, אנו שואפים לדבוק ככל האפשר בהמלצות התקן הישראלי (ת"י 5568) לנגישות תכנים באינטרנט ברמת AA ומסמך WCAG2.1 הבינלאומי.
כיצד עובדת ההנגשה באתר?
באתר מוצב תפריט הנגשה של חברת הנגשת אתרים – נגיש בקליק. לחיצה על כפתור הנגישות מאפשרת את פתיחת התפריט המכיל כפתורי ההנגשה. לאחר בחירת נושא בתפריט יש להמתין לטעינת הדף.
התוכנה פועלת בדפדפנים הפופולריים: Chrome, Firefox, Safari, Opera. אחריות השימוש והיישום באתר חלה על בעלי האתר ו/או מי מטעמו לרבות התוכן המוצג באתר בכפוף למגבלות ולתנאי השימוש בתוכנה.
אפשרות הנגישות בתפריט:
- התאמה לניווט מקלדת – מתן אפשרות לניווט ע״י מקלדת
- התאמת האתר לקורא מסך – התאמת האתר עבור טכנולוגיות מסייעות כגון NVDA, JAWS
- הגדלת פונט האתר ל־5 גדלים שונים
- חסימת הבהובים – עצירת אלמנטים נעים וחסימת הבהובים
- התאמת ניגודיות – שינוי ניגודיות צבעים על בסיס רקע כהה
- התאמת ניגודיות – שינוי ניגודיות צבעים על בסיס רקע בהיר
- התאמת אתר לעיוורי צבעים
- שינוי הפונט לקריא יותר
- הגדלת הסמן ושינוי צבעו לשחור או לבן
- הגדלת התצוגה לכ־200%
- הדגשת קישורים באתר
- הדגשת כותרות באתר
- הצגת תיאור אלטרנטיבי לתמונות
- הצהרת נגישות
- שליחת משוב נגישות
שימוש ברכיבים ואתרי צד שלישי:
כאשר נעשה שימוש ברכיבים או אתרי אינטרנט של צד שלישי באתר כגון פייסבוק, אינסטגרם, יוטיוב, טוויטר, צ`אטים חיצוניים ואחרים שאינם בשליטתנו, ייתכן והדבר יציב אתגרים בשימוש באתר בידי אנשים בעלי מוגבלויות שאין ביכולתנו לתקן.
להלן מספר דוגמאות למדיניות הנגישות באתרי צד שלישי:
- מדיניות הנגישות של פייסבוק
- מדיניות הנגישות של יוטיוב
- מדיניות הנגישות של אינסטגרם
- מדיניות הנגישות של טוויטר
פניה לרכז הנגישות
אם במהלך הגלישה באתר נתקלתם בקושי בנושא נגישות, צוות הנגישות של החברה עומד לרשותכם במגוון ערוצים לפנייה בנושאי נגישות, נשמח לקבל מכם משוב.
פרטי רכז/ת נגישות בחברה
שם: צבי
טלפון: 5350900 -02
אימייל: office@pisrael.com
כתובת למשלוח דואר: שאטנר 3 ירושלים
פרסום הסדרי נגישות בחברה (בהתאם לארגון, אופיו ושרותיו)
- פירוט הסדרי הנגישות הפיזיים של המשרדים, חנויות, נכסים:
- חניות נכים
- דרכי גישה: יש מעלית
- כניסות: 2 כניסות
- אזורי המתנה
- דלפק כניסה
- שירותי נכים
- מעליות: יש מעלית
- נגישות המוקד הטלפוני,
- דרכי התקשרות חלופיות לטלפון: (מייל, פקס, sms, )
- נהלי שירות נגישים: כגון סיוע במילוי טפסים, חיות שירות, פטור מתור ועוד.
מבוא
האינטרנט מהווה כיום את המאגר הגדול ביותר לחופש המידע עבור כלל המשתמשים, ומשתמשים בעלי מוגבלויות בפרט. ככזה, אנו שמים חשיבות רבה במתן אפשרות שווה לאנשים עם מוגבלות לשימוש במידע המוצג באתר, ולאפשר חווית גלישה טובה יותר.
אנו שואפים להבטיח כי השירותים הדיגיטליים יהיו נגישים לאנשים עם מוגבלויות, ועל כן הושקעו משאבים רבים להקל את השימוש באתר עבור אנשים עם מוגבלויות, ככל האפשר, מתוך אמונה כי לכל אדם מגיעה הזכות לחיות בשוויון, כבוד, נוחות ועצמאות.
כדי לממש הבטחה זו, אנו שואפים לדבוק ככל האפשר בהמלצות התקן הישראלי (ת"י 5568) לנגישות תכנים באינטרנט ברמת AA ומסמך WCAG2.1 הבינלאומי.
כיצד עובדת ההנגשה באתר?
באתר מוצב תפריט הנגשה של חברת הנגשת אתרים – נגיש בקליק. לחיצה על כפתור הנגישות מאפשרת את פתיחת התפריט המכיל כפתורי ההנגשה. לאחר בחירת נושא בתפריט יש להמתין לטעינת הדף.
התוכנה פועלת בדפדפנים הפופולריים: Chrome, Firefox, Safari, Opera. אחריות השימוש והיישום באתר חלה על בעלי האתר ו/או מי מטעמו לרבות התוכן המוצג באתר בכפוף למגבלות ולתנאי השימוש בתוכנה.
אפשרות הנגישות בתפריט:
- התאמה לניווט מקלדת – מתן אפשרות לניווט ע״י מקלדת
- התאמת האתר לקורא מסך – התאמת האתר עבור טכנולוגיות מסייעות כגון NVDA, JAWS
- הגדלת פונט האתר ל־5 גדלים שונים
- חסימת הבהובים – עצירת אלמנטים נעים וחסימת הבהובים
- התאמת ניגודיות – שינוי ניגודיות צבעים על בסיס רקע כהה
- התאמת ניגודיות – שינוי ניגודיות צבעים על בסיס רקע בהיר
- התאמת אתר לעיוורי צבעים
- שינוי הפונט לקריא יותר
- הגדלת הסמן ושינוי צבעו לשחור או לבן
- הגדלת התצוגה לכ־200%
- הדגשת קישורים באתר
- הדגשת כותרות באתר
- הצגת תיאור אלטרנטיבי לתמונות
- הצהרת נגישות
- שליחת משוב נגישות
שימוש ברכיבים ואתרי צד שלישי:
כאשר נעשה שימוש ברכיבים או אתרי אינטרנט של צד שלישי באתר כגון פייסבוק, אינסטגרם, יוטיוב, טוויטר, צ`אטים חיצוניים ואחרים שאינם בשליטתנו, ייתכן והדבר יציב אתגרים בשימוש באתר בידי אנשים בעלי מוגבלויות שאין ביכולתנו לתקן.
להלן מספר דוגמאות למדיניות הנגישות באתרי צד שלישי:
- מדיניות הנגישות של פייסבוק
- מדיניות הנגישות של יוטיוב
- מדיניות הנגישות של אינסטגרם
- מדיניות הנגישות של טוויטר
פניה לרכז הנגישות
אם במהלך הגלישה באתר נתקלתם בקושי בנושא נגישות, צוות הנגישות של החברה עומד לרשותכם במגוון ערוצים לפנייה בנושאי נגישות, נשמח לקבל מכם משוב.
פרטי רכז/ת נגישות בחברה
שם: עדינה
טלפון: 5350900 -02
אימייל: office@pisrael.com
כתובת למשלוח דואר: שאטנר 3 ירושלים
פרסום הסדרי נגישות בחברה (בהתאם לארגון, אופיו ושרותיו)
- פירוט הסדרי הנגישות הפיזיים של המשרדים, חנויות, נכסים:
- חניות נכים
- דרכי גישה: יש מעלית
- כניסות: 2 כניסות
- אזורי המתנה
- דלפק כניסה
- שירותי נכים
- מעליות: יש מעלית
- נגישות המוקד הטלפוני,
- דרכי התקשרות חלופיות לטלפון: (מייל, פקס, sms, )
- נהלי שירות נגישים: כגון סיוע במילוי טפסים, חיות שירות, פטור מתור ועוד.
הצהרת נגישות פרסומי ישראל
מבוא
אנחנו ב(שם חברה) מחויבים ופועלים למען קידום הנגישות כדי לאפשר גם לאנשים עם מוגבלות וצרכים מיוחדים להשתמש וליהנות ממגוון השירותים שאנו מציעים לכלל לקוחותינו בנקודות שירות ומכירה, באתר האינטרנט ובמוקדי השירות הטלפוני.
כרבע מהאוכלוסייה בישראל נתקלת בקשיי נגישות לאינטרנט: לקויי ראייה, לקויי שמיעה, אנשים עם מוגבלות מוטורית, בני הגיל השלישי ועוד.
על מנת שנוכל לספק שירות מיטבי, מקצועי ונגיש לכולם בצענו את ההתאמות הנדרשות באתר האינטרנט שלנו, והטמענו את כללי הנגישות ככל שניתן בהתאם לעקרונות תקן הנגישות בישראל, תקנות שוויון זכויות לאנשים עם מוגבלות (התאמות נגישות לשירות), תשע"ג-2013 (סימן ג': שירותי האינטרנט),
האתר מותאם לדרישות הנגישות תקן 5568 ברמה AA על פי הנחיות WCAG 2.1,
הנגישות באתר מותאמת לדפדפנים המובילים: כרום, פיירפוקס, אקספלורר 9 ומעלה.
מידע על נגישות אתר האינטרנט
השקענו כמות משאבים משמעותית בכדי להבטיח שהאתר שלו יהיה קל יותר לשימוש ונגיש יותר לאנשים עם מוגבלויות, מתוך אמונה חזקה שלכל אדם יש את הזכות לחיות בכבוד, בשוויון, בנוחות ובעצמאות.
אנו מעמידים לרשותכם רכיב נגישות מתקדם של חברת UserWay הנגשת אתרים, המופעל על ידי שרת נגישות ייעודי. התוכנה מאפשרת לאתר לשפר את תאימותו להנחיות הנגשת תוכן האינטרנט (WCAG 2.1).
כיצד עובדת ההנגשה באתר?
ניתן להפעיל את תפריט הנגישות של UserWay על ידי לחיצה על סמל תפריט הנגישות שמופיע בפינת הדף. תפריט הנגישות והטכנולוגיה שמופעלת על האתר מאפשרים אופציות רבות כגון:
- התאמת האתר ותגיות האתר עבור מכשירי עזר וטכנולוגיות עבור בעלי מוגבלויות
- אפשור ניווט בעזרת מקשי המקלדת בין הקישורים שבאתר
- כפתור השבתת הבהובים ו/או אלמנטים נעים על המסך
- כפתור שינוי ניגודיות, ניגודיות בהירה, ניגודיות כהה והיפוך צבעים
- כפתור הדגשת קישורים המדגיש בצורה ברורה את כל הקישורים המופיעים באתר
- שינוי גודל פונט באתר להגדלה והקטנה של הפונטים באתר
- כפתור ריווח טקסט המאפשר ריווח של 3 גדלים של טקסט באתר
- אפשרות להסתרת התמונות באתר
- כפתור המציג את התיאור החלופי של כל התמונות המופיעות באתר במעבר עכבר
- תמיכה בדיסלקציה- שינוי פונט לאנשים עם דיסלקציה המאפשר קריאה נוחה של תוכן באתר
- כפתור הגדלת סמן העכבר
- כפתור מסכת קריאה המאפשר מיקוד בתוכן מרכזי מעמוד
- כפתור מדריך קריאה אשר מוסיף פס קריאה מתחת לסמן העכבר המאפשר קריאה נוחה של התוכן באתר
- יישור טקסט – אפשרות ליישר את הטקסט באתר לימין או לשמאל או למרכז
- כפתור גובה שורה- מאפשר שינוי גובה המרווח בין הטקסטים באתר.
- כמו כן ישנם פרופילי נגישות המאפשר התאמה על פי פרופיל נגישות, הפרופילים הקיימים הם: לקות מוטורית, עיוור, עיוור צבעים, דיסלקציה, לקוי ראייה, קוגנטיבי ולמידה, אפילפסיה, ADHD.
תוסף נגישות תומך בתוכנות קורא מסך: JAWS, NVDA ועוד.
אנחנו ממשיכים במאמצים לשפר את נגישות האתר כחלק ממחויבותנו לאפשר שימוש בו עבור כלל האוכלוסיה ובכלל זה אנשים עם מוגבלות וצרכים מיוחדים. יש לציין כי למרות מאמצינו להנגיש את כלל הדפים באתר, ייתכן ותתקלו בחלקים שטרם הונגשו. אם מצאתם ו/או נתקלתם בקשיים בגלישה באתר בנושא הנגישות או בכלל, נשמח לקבל פניות לקבלת מידע ו/או הצעות שיפור ו/או מייל עם דיווח על הבעיה, לרכז תחום הנגישות בחברה:
פניה לרכז הנגישות
אם במהלך הגלישה באתר נתקלתם בקושי בנושא נגישות, צוות הנגישות של החברה עומד לרשותכם במגוון ערוצים לפנייה בנושאי נגישות, נשמח לקבל מכם משוב.
פרטי רכז/ת נגישות בחברה
שם: עדינה
טלפון: 5350900 -02
אימייל: office@pisrael.com
כתובת למשלוח דואר: שאטנר 3 ירושלים
פרסום הסדרי נגישות בחברה (בהתאם לארגון, אופיו ושרותיו)
- פירוט הסדרי הנגישות הפיזיים של המשרדים, חנויות, נכסים:
- חניות נכים
- דרכי גישה: יש מעלית
- כניסות: 2 כניסות
- אזורי המתנה
- דלפק כניסה
- שירותי נכים
- מעליות: יש מעלית
- נגישות המוקד הטלפוני,
- דרכי התקשרות חלופיות לטלפון: (מייל, פקס, sms, )
- נהלי שירות נגישים: כגון סיוע במילוי טפסים, חיות שירות, פטור מתור ועוד.